1869.nap

Délelőtt jó sokat tudtunk az udvaron lenni az oviban, mert végre nem esett az eső... Ebéd után pihentünk és hirtelen nagyon sokan jöttek értem: a Kati mama az Annával és a Botival és anya a Noémivel. Ejha! Az oviból pedig az egész csapat átvonult a kis játszótérre és ott is maradtunk az angol kezdetéig játszani. Angol után épp pudingot ettünk amikor apa is megérkezett és vele és anyával hármasban elsétáltunk a Gulliver étterembe vacsorázni. Én paradicsomlevest kértem és amíg kihozták, addig anyával megnéztük a kis kertet a tavacskával, amiben két aranyhal úszkált. Állítólag teknős is él a tavacskában, de őt nem láttuk. Biztos bújócskázott... A leves után anyáék husijából és krokettjéből szemezgettem és amíg a palacsintára vártunk, addig apának is megmutattam a tavat a halakkal. Vacsora után siettünk haza, mert jöttek a Csilláék is felköszönteni apát és kipróbáltuk a wii játékot, amit apa kapott (egy pingvinnel kell szörfözni, de irtó nehéz sok pontot csinálni). Este hazamentek a Csabáék, és nekem is rögtön menni kellett már fürdeni és aludni, mert fél tíz felé járt az idő...