Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1853.nap

Délelőtt lementünk a játszótérre apával, a krétákkal és a buborékfújóval. Később anya is lejött és apa pedig a kocsinál szerelgetett, ugyanis beszerelte az új, szuperklassz ülésemet a régi helyére (még két saját pohártartóm is van!). Hamarosan ki is próbálhattam az ülést, ugyanis indultunk Újpestre a Mamáékhoz. Útközben még megálltunk virágot venni a Mamának és anyának és én választhattam ki a két legszebb virágot, plusz a mamának találtam egy békás üdvözlőkártyát is :)  Na ennek az utóbbinak is örült a Mama (képzelhetitek), de a virágnak még jobban, mert mint az kiderült, pont ilyen szép piros virágra vágyott már egy ideje! Szuper!
Az ebéd nagyon finom volt és irtóra jól laktam, úgyhogy megérdemeltem a jutalom csokit is... Míg vártunk a Julika nénire, addig ajándékozás volt, mivel a Mamának a szüli- , anyának a név- , és nekem is a névnapomat tartottuk ma. Aztán megjött Julika néni is és ettünk csokitortát aztán lassan indultunk haza. Úgy terveztük, hogy lemegyünk a játszóra, de épp a ház elé értünk, amikor eleredt az eső, így ennek a tervnek lőttek... Sebaj, játszottunk itthon és a Kati mama is átjött később, aztán elállt az eső és hatkor mi is lementünk sétálni. No és a vacsi után, este még sokat kártyáztunk hármasban és nagyon sokat én nyertem, apa pedig folyton a fekete-péter lett :)) Ezzel annyira elment az idő, hogy fürdés után azonnal mennem is kellett már aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr755156150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása