Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1821.nap

Reggel alig valamivel apa után keltem, hiába mondja apa, hogy én aludhatnék még... nekem semmi kedvem...  Reggeli után kicsit még játszott velem apa, de neki menni kellett dolgozni, úgyhogy anya került sorra :)  Vele báboztunk egy darabig, majd átmentünk a Mamához, jobban mondva előbb hármasban vásároltunk a Noncsinak a névnapjára ajándékokat, és anya dolgozni indult, mi pedig a Mamával fel hozzá. Ma is megsétáltattuk még a Dömét és ebédért is mentünk, de ma nem volt finom amit adtak (főzelék...), ezért én a tegnapi tésztát ettem inkább. Ebéd után aludtam egy nagyot és amikor felébredtem lementünk a Noémiért az oviba és onnan mentünk egyenesen a nagy játszóra. Klassz! Szeretek játszóterezni! Anya is idejött a munkából és innen mentünk az Anikó nénihez, aki szuperül lenyírta a hajamat és be is zselézte! Naggggyon menő! Hazaérve rögtön mutattam is apának milyen menő a frizurám :)
Estig apával játszottam, aztán vacsorára apa csinált zacskós brokkoli levest - amit jó sok bogyóval ettem meg :) Fürdés előtt még megnéztük az utolsó részét a Zigby-nek és amennyi időm még maradt a 40 percből (ami a napi limit), abban folytattuk a Toy Strory-t, amit tegnap kezdtünk el, de pancsi után már kezdtem tényleg álmos lenni, úgyhogy mentem aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr335156118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása