Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1804.nap

Reggeli után apával megnéztük a másik kedvencem, a dínós-vonatos rajzfilm egyik új részét, aztán sakkoztunk apával és utána rajzoltam egy pázzlét apának, de olyan nehéz lett, hogy csak anyával ketten tudták kirakni :)
Ebédre apával elmentünk Újpestre a Mamáékhoz (anya valami ovis dolgot írogatott) és ma tényleg nagyon finom ebéd volt (karfiol leves és joghurtos paníros rántott husi), úgyhogy nagyon jól laktunk, de azért még egy kindertojás azért valahogy belémfért...
Amikor a mama végzett a mosogatással, játszott velem és a Peti új box-kesztyűjét is felpróbáltuk apával, az irtó vicces volt, aztán labdáztunk a Mamával indulásig.
Hazaérve le kellett feküdnöm pihenni, de csak három óráig, mert utána anyával elsétáltunk az europarkba, ahol buli volt és kaptam én is egy kutyusnak megcsinált lufit (amit sajnos hazafelé menet szétnyomkodtam és inkább szőlő lett mire hazaértünk...). Nem akartam túl sokat ott bóklászni, hanem inkább kértem anyát, hogy mivel már meggyógyultam, hadd menjek végre le a játszótérre a barátaimhoz! No így is lett, lementünk a nagy játszóra és jó sokáig lent is maradtunk. Főleg a Hannáékkal játszottam: mászókáztunk, csúszdáztunk és homokoztunk irtó sokat. Klassz volt, csak teljesen elfáradtam, úgyhogy hazaérve hamar ettem sajtos tésztát, mentem fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr855156101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása