Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1803.nap

Reggel én keltettem apát, ugyanis ő még csak ébredezett, amikor nekem már nagyon kellett pisilni, tehát hamar elmentem vécére. Közben apa is felkelt és elkezdte a reggelit készíteni. Reggeli után apával játszottam és rajzfilmeket is néztünk. Amikor anya felkelt, ő váltotta le apát, aki elment vásárolni. Anya se sokat tudott velem foglalkozni, mert ő meg főzni kezdett, de szerencsére apa hamar hazaért és miután kirámolt, játszott velem. Ebédre megettem a tegnapi brokkoli leves maradékát és sajtos-tejfölös makarónit, aztán mentem aludni, mert még nem vagyok teljesen gyógyult, bár ma már hőemelkedésem sem volt szerencsére.
Ébredés után uzsonnáztunk, aztán a nagyszobát anya teljesen elfoglalta előlem, ugyanis a téli-nyári ruhaátállás miatt apával irtó sok ruhát rámoltak nagy zsákokból ki- és be. Amikor kész lett a ruhapakolással anya, akkor két zsák téli cuccot át is vittünk a Kati mamához. Én vittem a játék vérnyomásmérőmet és a Döme vérnyomásást meg is mértem: 50. Hát elég kevés, de végülis ő egy pici kutya...
Hazaérve rögtön kértem vacsorát apától, aztán játszottunk egyet a memóriával és még fürdés előtt egy Zigbyt is megnéztünk. Pancsi után és lefekvés előtt még orvososat is játszottam apával: ő volt a beteg és én pedig jól meggyógyítottam :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr995156100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása