Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1795.nap

Reggel nem sok kedvem volt oviba menni, mert ma sakk van és már unom a sakkozást (apa szerint ha már megtanultuk az összes lépést és ütést, akkor már játszani is fogunk és az érdekes lesz... hát nem tudom...). Sakk után szerencsére kimentünk az udvarra és ott végre rohangálhattunk egy jó  nagyot. Ebéd után pedig - szokás szerint - jött értem a Kati mama és ma nála aludhattam. Pontosabban nem aludtam nála, de csendben pihentem másfél órát. Amikor már felkelhettem, előbb elsétáltunk a gyógyszertárba, de onnan végre a nagy játszótér felé vettük az irányt. 
Az a jó a nagy játszóban, hogy egy hatalmas homokdombot hoztak oda a minap a munkás bácsik és még ott van a domb egyenlőre. Szuper jót lehet itt játszani: a tetejéről lehet legurulni és leugrálni is és egyáltalán: szuper! Sorban egyre több gyerek jött oda és közben apa is leváltotta a Mamát. A csoportomból is nyolcan ott játszottunk ami nekem nagyon tetszett. Amikor már nem sütött oda a nap és kezdett hűvös lenni, akkor feljöttünk apával és pont a liftnél találkoztunk a zumbára igyekvő Csillával és anyával. Mi pedig ahogy felértünk, már apa zavart is a kádba fürdeni, mert a sok dombról hempergés egyenletes homokréteget alkotott rajtam :)
Fürdés után Zigby-t néztünk (és híradót, ami alatt rajzolgattam), utána pedig vacsoráztunk szendvicset. Evés után még apával játszottam kicsit és pár percet internetezhettem is a lefekvés előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr305156092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása