Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1781.nap

Reggel sajnos nem síelni mentünk, pedig korábban úgy volt, hogy ma lesz síelés... Sebaj, anya bevitt az oviba és vittünk fakanalat is, mert ma kellett vinni. Délelőtt próbáltuk a március tizenötödikei műsort és utána kimentünk az udvarra futkározni egy jót. Az ebéd nagyon jó volt: gulyásleves (nem ez) és tejbegríz (eeeeeez!). Evés után jött értem a Mama és épp hazaértünk, amikor anya telefonált, hogy véletlenül a Bálint könyvét tették az én szekrényembe, úgyhogy visszaöltöztünk és visszavittük a könyvet és újra irány a Mama... Ott aludtam ma és amikor felébredtem, már jött is anya és a Csilla és hazasétáltunk.
Amikor hazaértünk, apa már itthon volt és bekapcsolta nekem a wii-t, hogy fussak és síeljek egy jót. Közben anyáék elmentek zumbára. Amikor kijátszottam magam, apa csinált finom melegszendvicset és épp bekaptam az utolsó falatot, amikor telefonáltak a Krisztiék, hogy vigyük le  a síléceket, mert itt állnak a ház előtt. De nem csak ők, a Kati mama is pont itt volt a Dömével, én pedig egy jót rohangáltam a Botival és Annával amíg a felnőttek beszélgettek. Végül a Zoliék hazaindultak, apa pedig még el kellett hogy szaladjon hóláncért, mert a kölcsönautóban az nincs. Így én a Kati mamával és a Dömével elindultam anya elé. Találkoztunk is vele félúton és hazasétáltunk. Itthon kicsit játszottam amíg anya teregetett és vacsorázott, aztán öltöztünk és úgy volt, hogy elkísérem anyát kozmetikushoz, de aztán pont leértünk a lifttel, amikor apa ott állt a földszinten, mivel épp hazaért úgyhogy indultam vele vissza és a mai utolsó átöltözésem ez volt amikor ismét hazaértünk :) Estig még rajzolgattam, aztán fürdés után apa megmutatta, hogy mikor hány kiló voltam a születésem óta, mert nagyon izgatott, hogy az hogy lehet, hogy az ember néha több - néha kevesebb kiló, de apa elmagyarázta hogy is működik ez, aztán mentem aludni és épp a mesénél tartottunk amikor anya is hazaért.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr205156076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása