Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1748.nap

Ma mozgalmas napom volt!
Délelőtt kicsit játszottunk itthon, aztán indultunk Újpestre. Anya beugrott a szuper cukrászdába Annának tortát rendelni jövő hétre, és utána mentünk a Mamáékhoz. Ma hamarabb értünk oda, még csak készült a finom ebéd: karfiol leves és rántott husi krumplival (franciasalátát nem kértem...). Mivel jól ettem, egy kinder tojást is kaphattam és persze rögvest be is faltam :) Picit még játszottam a mágneses számokkal, aztán indultunk is a Közlekedés Múzeumba! Mi értünk oda hamarabb, ugyanis a Csilláék is odajöttek pár perccel később, de addigra mi már a vonatokat nézegettük és én a repedt / nem repedt vonatkereket kalapáltam épp... Innen rögtön a villamosokhoz mentünk, mert nekem ez volt a lényeg! Az egyik villamosra fel is lehetett szállni, de mindegyik nagyon szép volt és oldalt sok fénykép és villamos modell volt, azokat is mind megnézegettem. Persze ha már ott voltunk, bejártuk az egész múzeumot és megnéztük a terepasztalokat (az egyiken egy villamos is közlekedett!) és anya egy kis szekéren is huzigált, az is vicces volt. Nagyon klassz hely ez a múzeum. Amikor mindent megnéztünk, elsétáltunk a Városligeti tóhoz kacsákat etetni. Valami mulatság is lehetett, mert rengetegen voltak és volt nagy sütés-főzés , evészet-ivászat meg hangos zene is. A kacsák mindent megettek, amit vittünk (száraz zsemléket és kifliket), és itt elváltak útjaink a Csilláéktól, mert ők mentek cukrászdába, mi pedig haza, mert én már irtó fáradt voltam, alig bírtam már menni...
Hazaérve rögtön elővettem a kis favonatomat és építettünk egy szuper pályát nekik, apa megcsinálta a kis mozdonyt és már zakatolt is a szerelvény! Este megint jó sokat ettem: két pulyka husit, betűkrumplival, aztán mentem fürdeni és picit még internetezhettem is mivel jó voltam ma, de aztán mennem kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr1005156043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása