Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1747.nap

Reggel alighogy megreggeliztünk, már indultunk is vásárolni. Egész hamar végeztünk és sikerült apát rábeszélnem néhány finomság megvásárlására is :)  Hazafelé anyát kitettük a turinál és mi hazajöttünk játszani. Anya is hazaért és vett pár ruhát meg egy vicces farsangi parókát, amit persze fel is próbáltam. Közben anya elkezdte az ebédet csinálni és mi pedig a micimackós órás játékkal és a laptopjaimmal játszottunk apával délig. Az ebéd ma fincsi volt: rántott halacska, betűs krumpli és tartár mártás. Még repetáztam is, úgyhogy apa megengedte, hogy kibontsuk a reggel vett pillecukrot és abból is egyek egy keveset, aztán mennem kellett az ágyikómba... De persze nem aludtam, mert nem voltam tulajdonképpen álmos... Anya pedig elment a Krisztinek segíteni a suliba, úgyhogy háromkor apa végül megengedte, hogy kijöjjek, pláne, hogy kakilni is kellett :)  Uzsonnára gofrit kértem és folytattuk apával a délelőtti játékot. Közben anya is hazaért, de ő vasalni kezdett, aztán hatkor lementünk sétálni a Mamával és a Dömivel. Hazaérve rögtön megettem a finom joghurtot, amit a Mama adott a sétánál és lassacskán mentem fürdeni. Mivel a kádban ismét megéheztem, apát rávettem, hogy csináljunk melegszendvicset... De ez után a "pótvacsora" után már tényleg mennem kellett fogat mosni és aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr955156042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása