Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1745.nap

Ma is örömmel mentem oviba, pedig nincs is péntek! Apa örült is, hogy problémamentesen megoldjuk mostanság a reggeleket :)
Délelőtt csak egy kicsit voltunk kint az udvaron, és a Marianna néni megdicsért, mert egész ügyesen felöltöztem egyedül. A délelőtt többi részében a csoportban játszottunk és ma is fincsi volt a leves az ebédnél: tojásleves volt. Utána pedig borsós tokány rizzsel, de az már nem volt olyan nagyon finom... Aludni nem volt kedvem, és hamar jött értem és a Noémiért anya, úgyhogy a Kati mamánál uzsonnáztunk a Botiékkal. Az angol óráig rengeteget rosszalkodtunk négyesben, úgyhogy volt pár bünti is kiosztva, de az angolon már lenyugodtunk és rendesen viselkedtünk. Apa pont az angol végére ért oda és rögtön haza is hozott, mert épp kezdtünk volna ismét belemelegedni a Botival a rosszalkodásba...
Itthon vásárlósat játszottunk, méghozzá úgy, hogy a játékpénzeket a tegnapi bingó szelvények felvagdosásával gyártottuk le: egyet apa vágott kockákra mintának a másikat pedig én vagdostam fel nagyon szépen :)
Híradó alatt vacsoráztunk, és anya is hazaért a fodrásztól, és amíg ő fürdött - tehát az én fürdésem előtt, addig az órás micimackós játékkal játszottunk. Képzeljétek, két kártyát elrontottak a készítők és én vettem észre: ugyanis csináltak egy 24:00 és egy 24:30 -as digitális órát, pedig 24-es nincs is! Az a nulla óra, ezt még én is tudom :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr475156040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása