Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1744.nap

Ma bal lábbal keltem apa szerint, mert reggel is nyafogtam neki, amiért "csak" csokis reggelit  csinált és nem várt meg, hogy ő mosson nekem fogat, hanem elment dolgozni, hogy ne késsen el... aztán este is voltak rossz perceim, de hát mit csináljak, néha ilyen vagyok és kész.
Délelőtt az oviban végülis jó volt, bár az udvarra nem tudtunk kimenni, mivel szmogriadó van. Helyette a tornateremben próbáltunk kicsit futkározni és mozogni. Az ebéd viszont szuper volt - legalábbis a leves: brokkoli krémleves volt ugyanis :) repetáztam természetesen :)
A délutáni alvás után jött értem a Mama és a Noncsival együtt felmentünk hozzá játszani. Alig kezdtünk bele a játékba (mivel a Noémi barbibabázni akart, hát kénytelen voltam bekapcsolódni és én "főztem" a babáknak...), amikor megérkezett apa. Kicsit még játszhattunk, de amikor összevesztünk a Noncsival a malacperselyen, akkor a persely épségének érdekében apa inkább hazahozott...
Majdnem együtt értünk haza anyával, aztán én hamar megettem még egy adag levest és a híradóig apával játszottam, utána pedig még hármasban bingóztunk, és vacsi után mentem fürdeni, aztán lassacskán aludni is mert már nagyon álmos voltam.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr85156039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása