Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1740.nap

Reggeli után rögtön öltöztünk is és mentünk vásárolni a "madarasteszkóba". Egész hamar végeztünk, és kifelé pont összefutottunk az Imre bácsival - apa barátjával. Hazaérve pedig anya főzőcskézni kezdett, úgyhogy apa rábeszélt egy szánkózásra az ebédig... Fél óra csúszkálás után sajnos az egyik ugratás után leborultunk a szánkóról mint két zsák krumpli, és én annyira megijedtem, hogy inkább már nem is akartam többet szánkózni, apa akárhogy is győzködött... Ígyhát hazajöttünk és az ebédig a könyvemet nézegettem, apa pedig takarított.
Ebédre valami fura nevű csirkehusi volt mogyoródarabokkal és rizzsel, és mivel jól ettem, egy fél vaníliás fánkot is megehettem, aztán mentem aludni.
Délután anyával is játszottam és amikor megérkezett a Marika néni és masszírozta anya lábát, akkor persze ismét apa került sorra: mivel sikerült jól megoldanom azt a nagycsoportos feladatot, amit a mama küldött (meg kellett találni minta alapján a csészék párjait a csészealjakat), apa kitalálta, hogy a rajzolótáblán csináljunk egymásnak ilyen feladatokat. Na ezzel el is voltunk a vacsoráig, utána pedig már lassan mentem is fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr85156035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása