Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1727.nap

Délelőtt itthon játszottunk apával (anya óvodai papírokat írogat nagyüzemben...), aztán lassan elindultunk Újpestre. Amikor odaértünk, a Klári mama még nagyban főzőcskézett: készült a fincsi ebéd, ami karalábé leves volt (sok tejföllel irtó finom!) és csavar tésztás pörkölt (ez a tészta az egyik kedvencem). Négy perc büntit kaptam viszont apától, amikor (szerintem viccesen) a pörköltes tányérba beledobtam a partedlit és csupa zsír lett, pedig amúgy egy pötty se volt rajta - olyan ügyesen ettem... A bünti után ehettem kókuszgolyót desszertnek és kicsit még játszottunk célbadobálósat hármasban, aztán elindultunk haza és itthon azonnal mennem kellett az ágyba... Aludtam is egy jóízűt és ébredés után megint olyan finom csavar tésztát kértem vacsorára, de most sajtosat és nem pörkölteset. Hatkor pedig lementünk mi is sétálni a Kati mamával és a Dömével és közben rendszámokat nézegettünk. A híradó alatt csendben játszottam és uzsonnára ismét kókuszgolyókat kértem, aztán anya gyorsan megfürdetett, hogy még lefekvés előtt legyen idő hármasban Jengázni úgy, hogy én dobok és anya és apa felváltva húznak ki farudakat. Anyánál ledőlt a torony, én pedig mehettem aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr95156021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása