Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1712.nap

Mivel elég későn feküdtem le, ezért jó sokáig aludtam, fél tíz után keltem, apával együtt. Reggeli után játszottunk, aztán anya is felkelt, a Kati mama pedig hozott nekünk finom leveskét, amit meg is ettünk (én főleg a virslit persze). Ebéd után pedig felöltöztünk és szánkóval elmentünk a szelektív kukákhoz, aztán pedig a Dédiékhez (engem apa húzott a szánkón), mert egy könyvet elvitt anya az Aninak. Hazafelé pedig a szánkódomb felé kanyarodtunk és párszor lecsúsztunk. Még délelőtt apa kicsit eszkábált a szánkón, úgyhogy kevésbé húz magától jobbra :)
Csúszkálás után feljöttünk kicsit pihenni és délután egész végig játszottunk. Anyáék végigjátszottak egy hegymászós játékot, - amihez nekem sosincs türelmem - úgy, hogy én pörgettem nekik a lépések színeit (amíg ezt is meg nem untam...)
Vacsorára apa főzött virslit és folytattuk a játékokat estig. Pótvacsora gyanánt kinyitottam azt a kekszet, amit a zenélős autóban kaptam a Jani papától minap és még lefekvés előtt apró darabokra téptem egy szánkó jelemet és így csináltam egy pázzlét apának, aki ki tudta rakni ugyan, de erősen csodálkozott, ugyanis én nehezítésképp pár darabot közben viccből kidobtam a kukába :)
Este a 26-áról elmaradt méricskélés is megvolt: 108 centi magas vagyok és majdnem 15 kiló, a lábam kb 17 és fél centi.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr95156005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása