1587.nap

Délelőtt itthon voltunk és apával játszottam egészen indulásig, ugyanis vasárnap lévén mentünk a Klári mamáékhoz. Alighogy odaértünk, apa már csinálta is az asztalt és leültünk ebédelni. A leves irtó fincsi volt, abból repetáztam is, mert imádom azt a fajta pici  csavartésztát. Sajnos utána brassói jött, amit én nem szeretek, de sikerült kisírnom, hogy a Mama gyorsan süssön nekem halacskát és még egy kinder pinguit is kaphattam utána.
Ebéd után a Mamával játszottam és rendetlenkedtem, mert meg kellett várni a forma egy rajtját apa miatt... Pár kőrt még megnézett apa, aztán indultunk is az Erikáékhoz, mert már rég jártunk náluk. Eleinte nem akartam játszani, de a Natika szobájában találtunk egy kis konyhát és egy halom játék gyümit benne! Na ez azért rögtön megváltoztatta a véleményemet... :)  Sőt, a Nati megmutatta az új játékát, amiben egy kalózokkal kőrbe rajzolt vásznat vagy mit kellett úgy eltalálni plüss tortákkal, hogy amelyik fejnél világított a lámpa, azt kellett telibedobni. Persze előbb-utóbb áttértem a püfölős megoldásra, úgy sokkal hatékonyabb voltam :))
Jó sokat ott maradtunk és amikor hazaértünk, anya rögtön csinált hot-dogot vacsorára, aztán gyorsan elmentem fürdeni, hogy lefekvésig még maradjon idő apával pötyizni és anyával az új társassal játszani.

ui.: ma este nem maradt el a méricskélés: a lábam 17, a fejem 49 centi, valamint 14.7 kiló nehéz és 107 centi magas vagyok!

1586.nap

Délelőtt kénytelen voltam többnyire egyedül játszani, ugyanis anya főzőcskézett a konyhában, apa pedig takarított és csak amikor várni kellett, hogy felszáradjon a padló, vagy hatni kezdjen a tisztítószer, akkor tudott velem kicsit foglalkozni... Sebaj én rajzolgattam, BebeTv-t néztem, és Wii-ztem addig (a szeletelős játékban már meg tudom verni a gépet!). Ebédre végül nem kértem anya diós szószából  a húshoz,  hanem inkább biztosra mentem és kecsöppel ettem :)
Ebéd után pedig kicsit pihentem a szobámban és vártam, hogy csengessenek végre, ugyanis az Orsiékat vártuk és akkor felkelhettem végre... Nos tehát amikor megérkeztek a vendégek, én rögtön hoztam is a kis Levinek játékokat: hat-heteket, pázzlét, rajztáblát... Jót játszottunk és amikor apa megjavította a laptopjukat, akkor átmentünk a Kati mamához is. Ott is játszottunk és amikor hazaindultak az Orsiék, akkor mi pedig átmentünk a Krisztiékhez. Na hárman persze sokkal jobb volt rosszalkodni! Futkároztunk (amíg a Zoli ránk nem szólt), kisvonatoztunk, és társasoztunk is egészen estig... Sajnos hamar elszaladt az idő és haza kellett jönni (pedig a Boti felajánlotta, hogy aludjak ott, de én inkább a saját ágyikómban szeretnék...talán majd ha nagyobb leszek...)
Hazafelé pedig képzeljétek, apa észrevett egy sünikét a garázsoknál! Hamar kiszálltunk és megnéztük merre megy, nehogy az autók alá sétáljon. Nagyon aranyos kis süni volt és picit, óvatosan meg is simiztem: kicsit tényleg szúrós volt...
Itthon - alapos kézmosás után - ettem vacsorára két szelet pizzát, aztán már mehettem is fürdeni és aludni. A mesét a Botiéktól kölcsönkért Anna-Petis könyvből mesélte apa.

1585.nap

Reggel még apa gyorsan csinált nekem reggelit, aztán ő ment dolgozni, mi pedig átmentünk anyával a Kati mamához, ahol már ott volt a Dédi, az Ani, Anna és Boti is. Végül az Ani és a Boti jöttek el velünk délelőtt mászkálni: elsőnek villamossal és metróval elmentünk az Orczy kertbe sétálni. Megnéztük a tavacskát és találtunk egy szuper játszóteret, és a nagy csúszdán is le mertem csúszni (mert a Boti is le mert...). Utána bementünk egy múzeumba, ahol sok tengeri élőlényt lehetett megnézni akváriumban is és a lábunk alatt az üvegpadlón keresztül is. Innen ketté váltunk és én anyával elmentem anya régi iskolájába és egy tanárnénivel beszélgettünk is, nomeg lifteztünk is. Innen pedig visszamentünk a Mamához és ebédre rántott husit ettem, aztán hazajöttünk és egy kis nyűglődés után végül aludtam egy jót. Épp uzsonnáztam (palacsintát), amikor apa is hazaért, és hamar elmentünk vásárolni, hogy minél hamarabb át tudjunk menni a Csilláékhoz, ugyanis neki van ma a szülinapja. Épp csokiszökőkútból lehetett nasizni, de volt pizza is, úgyhogy én azt kértem inkább. Természetesen felmentem apáékkal később és gurigattam a biliárd-golyókat ide-oda. Sajnos nagyon elszaladt az idő és este lett, úgyhogy haza kellett már jönni és itthon azonnal - a fürdés után -  menni kellett aludni...

1584.nap

Reggel apa átvitt a Mamához és miután megérkeztek a Botiék is, délelőtt lementünk a nagy játszótérre. Jó sokáig lent voltunk, csak ebédre jöttünk fel és a leves után olyan finom palacsintát sütött a Mama, hogy három nutellásat is megettem! Persze olyan tele lett a pocakom, hogy ma muszáj volt aludnom kicsit ... Amikor felébredtem, már mindenki talpon volt és anya is megérkezett a Noémivel, úgyhogy mindannyian felkerekedtünk és elmentünk a Hunyadi utcai játszótérre. Hű, nagyon jót hancúróztunk ám! Kavicsoztunk, homokoztunk, körhintáztunk és persze rohangáltunk és a mászóvárra is másztunk jó sokat. Apa is odajött, de ő ma nem maradt csak egy kicsit sajnos. Mi addig maradtunk, amíg haza nem vitték a Noémit és a Botiékat, aztán hazajöttünk és itthon ismét ettem két palkót vacsorára, aztán mentem fürdeni és amikor apa hazajött, még játszott velem a lefekvésig a dobálós társasjátékkal.

1583.nap

Reggel apa átvitt a Kati mamához és amikor a Boti és az Anna is megérkezett, akkor elsétáltunk a Hunyadi utcai játszótérre (ahol persze butáskodtunk a Botival...)
Ebédre visszamentünk a Mamához és ott ebédeltünk, aztán lefeküdtünk az Annával, mert a Botit elvitte az Ani a bogárkiállításra. Én speciel nem aludtam mondjuk, de csendben feküdtem. Alighogy felébredhettünk, megérkezett anya a Noncsival és az Ani a Botit és mindannyian visszamentünk a játszótérre, ahonnan a Botiékat elvitték az Andiék, mi pedig anyával elmentünk a könyvtárba. Hamar végeztünk, pedig felfedeztem egy új számítógépet, de sajnos még nem működött, mert még szerelték rajta a programokat. Hamar kerestünk könyveket és hazafelé beugrottunk a kis ápiszba és mivel jól viselkedtem, anya vett nekem gyümölcsös matricákat, amiket hazaérve azonnal fel is ragasztottam a legnagyobb hat-hetemre körbe és apának is megmutattam. Délután még apa melegített nudlit vacsorára, utána játszottunk, mentem fürdeni, ettem egy kakaós csigát mert még éhes voltam, aztán lassan mentem is aludni a fogmosás után.

1582.nap

Reggel felébredtem ugyan amikor apa  indult és integettem neki, meg pisilni is elmentem, de azzal a lendülettel vissza is aludtam amikor visszamentem az ágyikómba. Másodszor az Ani ébresztett mert lassan indulni kellett már a reptérre. Hipp-hopp elkészültünk anyával és átmentünk a Kati mamához, ahonnan az Anival és a Botival elsétáltunk a Kökire a buszvégállomásra, ahonnan indult a busz a reptérre. Most az egyesre mentünk, mert ott van terasz, ahová ki lehet menni és nézni a repülőket. Láttunk két szép lila színűt is, az nagyon tetszett, de nekem egy idő után unalmas volt kicsit, úgyhogy nasiztam és pont ekkor kellett kakilnom is (szerencsére volt egy szép vécé a reptéren). Amikor a Boti is kinézelődte magát, akkor visszamentünk a Mamához , megebédeltünk és játszhattunk a dínós társassal, de amikor kezdtünk vadulni a Botival, akkor anya inkább hazahozott, hogy aludjak kicsit. Persze nem aludtam... Így aztán lementünk uzsonnáért a kisteszkóba és mivel visszafelé pont nem volt senki az Anikó néninél, ezért hamar beültem egy hajvágásra. Klassz tüsi lett a séróm és zselét is kaptam rá! Uzsonna után pedig lementünk a térre, ahol még ott voltak az Annáék és a Noncsi is de őket nem sokkal később hazavitték. Mi még lent maradtunk egy ideig és itthon már apa várt minket. Kicsit játszottam amíg anya megfürdött, utána én mentem fürdeni és vacsorára nudlit kértem, aztán fogmosás után már zavartak is anyáék az ágyba, mert nem aludtam délután, de persze a mese nem maradt el: ma apa mesélt egy számos könyvből.

1581.nap

A reggel kicsit nehezen indult és anya morgolódott is amiért későn tudtunk csak elindulni, de aztán csak elindultunk: elsőnek a spárba mentünk és ott találkoztunk a Botiékkal és onnan mentünk villamossal és metróval és földalattival az állatkertbe. Elsőnek a pingvineket néztük meg de utána a fókák sokkal aranyosabbak voltak az etetésnél (és mi is kaptunk a fókashow előtt enni finomságokat). Innen a Noé bárkályába mentünk és mindenféle állatokkal incselkedtek és játszottak. Sokféle állatot hoztak megmutatni. Utána a lepkekertben rengeteg pillangót láttunk és ott repkedtek körülöttünk (de nem volt szabad megfogni ám őket - bár mi megpróbáltuk azért a Botival...). Amikor átsétáltunk az állatsimogatóba, egy ideig a kecskék lökdöstek minket kajáért, de aztán hoztak egy kígyót és azt is meg lehetett simizni (irtó fura bőre volt!). Ma is bementünk még a 3D-s moziba is és két filmet is megnéztünk. A gorilláknál viszont irtó meleg volt, az nem tetszett, inkább kimentem az Anival és az elefántokhoz már inkább be sem mentem. Hazafelé még a vízilovakat is megnéztük és akkorára tátotta a száját az egyik, hogy őrület! Anya még vett kint egy-egy játék pókot is de addig-addig sípoltattuk, hogy végül elrakta anya és csak itthon kaptam vissza. De előbb még a Mama és az Anna elénk jöttek és együtt mentünk fel hozzá és ott uzsonnáztunk és játszottunk a gyerekszobában állatkerteset és csak utána jöttünk haza.
Itthon már apa várt minket és játszott velem egész délután és fürdés után ettem egy nagy adag rántott husit rizzsel és ubival, de aztán menni kellett aludni.