Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1582.nap

Reggel felébredtem ugyan amikor apa  indult és integettem neki, meg pisilni is elmentem, de azzal a lendülettel vissza is aludtam amikor visszamentem az ágyikómba. Másodszor az Ani ébresztett mert lassan indulni kellett már a reptérre. Hipp-hopp elkészültünk anyával és átmentünk a Kati mamához, ahonnan az Anival és a Botival elsétáltunk a Kökire a buszvégállomásra, ahonnan indult a busz a reptérre. Most az egyesre mentünk, mert ott van terasz, ahová ki lehet menni és nézni a repülőket. Láttunk két szép lila színűt is, az nagyon tetszett, de nekem egy idő után unalmas volt kicsit, úgyhogy nasiztam és pont ekkor kellett kakilnom is (szerencsére volt egy szép vécé a reptéren). Amikor a Boti is kinézelődte magát, akkor visszamentünk a Mamához , megebédeltünk és játszhattunk a dínós társassal, de amikor kezdtünk vadulni a Botival, akkor anya inkább hazahozott, hogy aludjak kicsit. Persze nem aludtam... Így aztán lementünk uzsonnáért a kisteszkóba és mivel visszafelé pont nem volt senki az Anikó néninél, ezért hamar beültem egy hajvágásra. Klassz tüsi lett a séróm és zselét is kaptam rá! Uzsonna után pedig lementünk a térre, ahol még ott voltak az Annáék és a Noncsi is de őket nem sokkal később hazavitték. Mi még lent maradtunk egy ideig és itthon már apa várt minket. Kicsit játszottam amíg anya megfürdött, utána én mentem fürdeni és vacsorára nudlit kértem, aztán fogmosás után már zavartak is anyáék az ágyba, mert nem aludtam délután, de persze a mese nem maradt el: ma apa mesélt egy számos könyvből.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr985155874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása