1524.nap

Éjszaka csak egyszer pottyantam le az ágy mellé. Kicsit meglepett, hogy nincs védőkorlát :) De mire odaszaladt a Mama a másik szobából, addigra már vissza is kászálódtam és aludtam is tovább...
Reggel már persze fent volt a Mama mikor ébredeztem, és nutellás kalácsot kértem reggelire. Délelőtt pedig segítettem süteményt sütni! Tésztát dagasztani nagyon klassz! Olyan mint a gyurmázás :) Aztán a túrós töltelékbe segítettem keverni-kavarni a belevalókat, és így persze irtó fincsi lett ám a süti! Délben kettesben ebédeltünk a Mamával, mert én már éhes voltam, ráadásul az egyik kedvencem volt: brokkoli krémleves és husi rizzsel. Épp végeztünk, amikor befutottak apáék. Ők is ebédeltek a Petivel együtt, akit fel is köszöntöttünk a névnapja alkalmából. Később a Julika néni is átjött, de a forma egyet akarta apa nézni, én meg kicsit bevadultam, úgyhogy végül apa megunta és felkapott és hazaindultunk. Én rögtön elaludtam az autóban és akkor ébredtem, amikor anyára vártunk aki beszaladt vásárolni a kisteszkóba. Itthon pakolásztak anyáék, aztán lementünk a szelektívbe levinni a flakonokat és onnan a kis játszóra, ahol jó sokan lent voltak még. Sokáig lent maradtunk, csak a híradóra jöttünk fel, és mivel éhes voltam, kértem fincsi levest vacsorára. Utána mentem fürdeni és még lefekvés előtt megnéztem egy Postás Pat részt dévédéről.
Este méricskélés is volt: már 15 kiló vagyok és 106 centi magas! Igaz, hogy pizsiben... Ja és a fejem 49, a lábam majdnem 18 centi.

1523.nap

Délelőtt itthon játszottam, többnyire apával. Kicsit internetezhettem is amíg apa porszívózott, és az ebéd is finom volt: anya sütött betű-krokettet és halacskát, sőt még utána ehettem desszertnek barackos gombócot is. Ebéd után menni kellett aludni, pedig be voltam már sózva, ugyanis egy kis alvás után már indultunk is a Klári mamához... De nem ám a szokásos kis látogatás miatt, hanem ma ott aludhatok! Na ilyen se volt még... Alighogy megérkeztünk, anyáék már indultak is, mert moziba mentek a Csabáékkal, én pedig egész délután a Mamával játszottam! Ó, és finom volt az uzsonna és a vacsora is: brokkoli krémleves volt és kicsit később pedig nutellás kalács, kakaóval :) Este még beszéltem anyával és apával telefonon, de akárhogy trükköztem, itt, a Mamánál is aludni kell este... Úgyhogy fürdés után mennem kellett az ágyba, de még a Mama mesélt nekem pár szép mesét elalvás előtt.

1522.nap

Reggel kicsit meglepődtem, ugyanis a Kati mama volt itthon, mert anya is és apa is korén ment dolgozni. No sebaj, reggeli után pedig átmentünk a Mamához és délelőtt elsétáltunk az ebédért, de még korán érkeztünk, és nem volt kész, úgyhogy hazasétáltunk. Azért is siettünk, mert bácsik jöttek és visszahozták az átalakított konyhaszekrényeket. Amikor elmentek, mi is visszasétáltunk az ebédért és mondhatom megérte a dupla utat, ugyanis finom túróstészta volt ma és jó sokat ettem belőle. Ebéd után pedig jött anya és hazaindultunk, mert ma itthon aludtam.
Amikor felébredtem, már hazaért apa is és hármasban elsétáltunk a kisteszkóba venni pár dolgot, aztán pedig a nagy játszóra, mert most ott volt mindeni, ugyanis odasütött a napocska és ott kellemesebb volt így az idő... A Noncsi is ott volt és kicsit bringáztunk is egy kölcsönbringával felváltva. Nomeg persze hintáztam is jó sokat és homokoztunk is. Egész sokáig lent maradtunk, úgyhogy itthon csak egy kicsit játszottam apával miután vacsoráztam egy kis milánóit, aztán még anyával is kirakósoztam és már menni is kellett fürdeni és aludni...

1521.nap

Reggel jó korán keltem, még tudtam integetni anyának is. Aztán reggeli után átmentünk apával a Kati mamához és nem sokkal később a Boti is átjött. Sokat autóztunk! Azután lementünk kicsit a játszótérre is, amíg a Mama ebédért ment meg ilyenek és addig a Dédi volt velünk. Ma is finom volt az ebéd: brokkoli krémleves (repetáztam is!) és tarhonyás husi, és mivel igencsak jóllaktam, hát aludtam egy jóízűt. Amikor felébredtem, elkísértük a Krisztiéket és mivel szót fogadtam, még a játszótérre is lementünk utána a Noémivel, akivel jól eljátszottunk a homokozóban. Sajnos lebuktam, amikor rátapostam egy csigára és ezért hazajöttünk és büntibe kellett állnom 4 percig... Apa már itthon volt, sőt ő még a játszótéren odajött, csak nem maradt lent velünk estig. A bünti letelte után mentem fürdeni, mert csupa homok lettem a játszótéren, aztán vacsoráztam, mert éhes voltam már és így még maradt idő lefekvésig sokat játszani :)

1520.nap

Reggel már lent várt  a ház előtt a Mama, ugyanis apa sietett leadni a pisimet a laborba. Mi pedig hazamentünk. Átjöttek a Botiék is, aztán megérkeztek a Dédiék is és lementünk a játszótérre kicsit. Az ebéd ma fincsi volt és jó sokat is ettem, ugyanis paradicsomleves volt és rántott husi. Ebéd után aludtam egy jót és ébredés után nem sokkal már jött is értem anya és hazajöttünk. Itthon anya elkezdett gyümisalit csinálni és én is beálltam segíteni és csináltam apának egy tál gyümisalit. Én egyedül!
Délután még játszottunk anyával várépítőset és még gyümiket is költöztettünk a várba.Nem sokkal később haza is ért apa és meg is ette a gyümisalit és mondta, hogy finom volt. Aztán apával is játszottam és rosszalkodtam is persze. Vacsorára paradicsomlevest és kakaós csigát ettem, és mentem fürdeni, a pancsolás után pedig aludni.

1519.nap

Reggel volt egy kis futóedzés is, ugyanis apa bennefelejtette a kulcsát a levelesládában, és már majdnem elértünk a Mamához, amikor ez eszébe jutott, úgyhogy uzsgyi - visszaszaladtunk... még szerencsére meg volt a kulcs, úgyhogy ismét vissza a Mama házához, de most már sétálva :) Délelőtt sokat pihentem, mert hőemelkedésem volt. Amíg a Mama lement az ebédért és a Dömével sétálni, addig a Dédi volt velem. Ebédelni ma nem volt kedvem, még a süti se esett jól! Nagyon fáradt voltam, és kezdtem elaludni, amikor anya megjött, megmérte a lázam, ami 39.4 volt, úgyhogy gyorsan kaptam lázcsillapítót és hazajöttünk, és itthon a Mama segített priznicelni vagy mi. Gyakorlatilag hideg türcsibe csomagoltak. Érdekes játék, és sokkal jobb, mint a kúp... Utána feküdtem az ágyamban, de már nem tudtam elaludni. Később apa is hazaért, de akkor meg indultunk is rögtön a doktornénihez, hogy megvizsgáljon. Most - kivételesen - szerencsénk volt: csak egy kisgyerek volt előttünk, ezért egész hamar sorra kerültünk. Utánunk pedig a Zóra - a csoporttársam jött, mert ő meg köhög szegény. Az mondjuk nem derült ki, hogy nekem mi lehet vajon a bajom, pedig jó alaposan megvizsgált a doktornéni... Na mindegy, hazajöttünk és apával játszottam estig, aztán vacsorára apa főzött virslit és sütött zsemléket és együtt megvacsoráztunk. Most már tudtam enni szerencsére. Utána még játszottunk a gyümikkel sütés-főzésest, aztán fürdés után mentem aludni, de most nem tudtam sajnos megúszni a kúpot :(

1518.nap

Reggel apával átsétáltunk a Kati mamához, és ma egyedül voltam, más nem jött át. Délelőtt elmentünk az ebédért a Dédivel és az Anival, ugyanis a Mama várta, hogy meghozzák az új hűtőt, amit ebéd után meg is hoztak. De előbb még ebédeltünk és ma finom milánói volt, úgyhogy abból jó sokat ettem. Viszont sajnos belázasodtam, úgyhogy amint odaért anya, már jöttünk is haza és kaptam egy lázcsillapítót, hogy tudjak aludni és pihenni.
Amikor felébredtem, pont hazaért apa és ő is nagyon sajnálta, hogy lázas vagyok, úgyhogy az ölébe feküdtem és onnan néztük kicsit a Bebe tévét, aztán társasoztunk is hármasban, amikor jobban lettem, plusz megint kaptam gyógyszert és később nagyon fura fürdetés volt: apa előbb meleg vizet csinált, aztán hideget engedett hozzá és az egyre hidegebb vízben kellett hasalnom... Még ilyet?!? Persze én közben játszottam is, ezért nem volt tökéletes ez a hűtőfürdőnek nevezett dolog, de annyira azért lement szerencsére a lázam, hogy kúpot nem kellett a fenekembe nyomni (azt ugyanis utálom!). Vacsorázni nem volt kedvem, úgyhogy csak ittam és mentem is aludni.