Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1692.nap

Délelőtt ismét jól elpáholtam Uno-ban apát, aztán segítettem kiválasztani pár olyan játékot, amivel nem játszok már és azokat betettük egy nagy zacskóba (egy másikba pedig anya pakolt élelmiszert és tisztítószereket), ugyanis utána öltözünk és elmentünk a Mikulásgyárba. Hű, nagyon klassz ez a Mikulásgyár dolog: beadják az emberek amit a szegényeknek szánnak és az átlátszó falú nagy búra alatt pedig a manók ezeket szépen átnézik és becsomagolják. Még egy kacskaringós csúszda is van, amin a játékok az emeletről lecsúsznak a lenti pakolókhoz. Klassz! És a manók sokat integetnek és kedvesek, még szaloncukrot is kaptam az egyiktől. Visszafelé sétálva vettünk (mivel kértem) sült gesztenyét, de rájöttem, hogy ezek szerint amit én szeretek, az nem ez, hanem a gesztenyepüré! Nosza, hamar mentünk is tovább Újpestre és kértem a Mamát, hogy ebéd után csináljon nekem olyat.
De előbb még ebédeltünk és persze finomakat: paradicsomlevest és halrudacskákat. Aztán még kicsit aludtam is, amíg anyáék elmentek a teszkóba venni a Mamának nehéz dolgokat, hogy ne kelljen neki cipelnie. Épp akkor ébredeztem, amikor apáék visszaértek, úgyhogy hamar megettem a gesztenyepürét (fincsi!) és már indultunk is tovább az Erikáékhoz. Ott felköszöntöttük a Bélát és az Erikát is, aztán megnéztem a pici teknőseiket és a Natival játszottam főleg, de ettem az Erika gesztenyés-vaníliás tortájából is, uzsonna gyanánt :)
Hatkor hazaindultunk és vacsoráig még ismét párszor elvertem apát Uno-ban :) Vacsi után pedig mentem fürdeni és lassan aludni is, mert holnap sajnos ovi...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr865155985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása