Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1686.nap

Reggel irtó korán felébredtem, amikor anya indult dolgozni, még köszöntem is neki, és még visszaaludtam azért egy órácskát. Ekkor már apa is fent volt és reggeli után megettem a mai napra szóló adventi csokikat :)
Mivel csak 10 órakor rendel a doktornéni, ezért addig társasoztam apával és szinte mindig én nyertem :)
10 órára odamentünk a rendelőbe, ahol a szokásos tömeg fogadott minket... Leültünk és a szinte kötelező másfél órás várakozást rajzolással és apa telefonján játékkal ütöttem el. Amikor sorra kerültünk nem is a Györgyi néni volt bent, hanem a másik doktornéni, aki fél perc alatt megvizsgált és már kaptunk is egy nyaláb receptet... Hörghurut és arcüreggyulladás a diagnózis... Csak azt nem értettük, hogy ha mi 2 perc alatt végeztünk, akkor a másik 10-15 gyerek miért tartott másfél óráig? Na mindegy. A gyógyszertárban már be sem álltunk a sorba, annyian voltak, úgyhogy inkább eljöttünk a házunkhoz közeli kis gyógyszertárba és ott a kedves néninél nem is volt sor, azonnal sorra kerültünk és megkaptuk a gyógyszereimet. Ha már arra jártunk, beugrottunk a kisteszkóba is és vettünk egy adag papírzsepit és gombás pizzát ebédre.
Hazaérve apa be is dobta a pizzákat a sütőbe és ekkor ért haza anya is. Az ebéd után menni kellett az ágyamba, de nem tudtam elaludni, csak pihentem pár órát. Uzsonnára ettem egy dörmit és épp apával az új ügyességi kis toronyépítős játékommal játszottunk amikor anya hazaért a könyvtárból. Vele is játszottam még estig és kicsit internetezhettem is. Vacsora után nem sokkal mentem fürdeni, és ma korán mentem aludni is.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr545155979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása