Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1684.nap

Reggel a Mama volt itt velem, amíg anyáék elmentek vásárolni, ugyanis apa időre kellett, hogy vigye az autót szervízbe. Na oda én is elkísérhettem, mert azt hittem ez valami izgis dolog lesz, de annyira nem volt az: egy nagy műhelybe álltunk be az autóval és két bácsi lecserélte a kerekeket egy elég hangos pisztolyszerű géppel és egy nagy emelő pedig közben felemelte magasra a kocsit. Nagyon hamar kész is lett és már jöttünk is haza (még jó, hogy útközben láttunk villamosokat!). Ebédig még apával játszottam, aztán ettem gombócot és mentem aludni jó korán, ugyanis délután mentünk előadásra... Anya keltett kettőkor és gyorsan öltöztünk és mentünk a Noémiékkel és Botiékkal egy Disney műsorra. Én nem tudtam mi is lesz ez, de nagyon klassz volt. A jégen korcsolyázott egy csomó mesefigura: nekem a táncoló kutyusok tetszettek a legjobban, de ott voltak a Toy Stroy-ból és más rajzfilmekből is a főszereplők és látványos műsort csináltak.
Amikor hazaértünk, elmeséltük apának a műsort, aztán én vele játszottam és rajzolgattam, zenét hallgattam, a híradó alatt pedig interneteztem. Utána megintcsak gombócot kértem vacsorára és még kicsit játszottunk a fürdésig, ami után mentem is aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr35155976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása