Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1683.nap

Ma csak délelőtt voltam oviban (nagyon kevesen voltunk, a fél csoport beteg lett...), mert ebéd után jött értem a Kati mama és átvitt a Dédiékhez, ugyanis ott voltam délután. Sokat rajzolgattam (csupa lila és zöld pötty lett a kezemen) és gurigattunk golyókat órák hosszat :) Aztán öt előtt jött apa, mert addigra lett kész a kocsi, de nem azzal, hanem gyalog mentünk megkeresni, hogy hová költözött az Anikó néni. Egész könnyen megtaláltuk az új fodrászatot, ahol most dolgozik és persze azért mentünk, hogy levágja a hajamat, ami nagyon klassz lett és be is zselézte Anikó! Az a legjobb az egészben (igazából csak ezért engedem meg a procedúrát...). Utánam még apa haját is lenyírták és indultunk vissza az autóhoz, azzal hazagurultunk és itthon neki is álltunk vacsorát csinálni: Ma melegszendvicset csináltunk apával és a sajátomat én rakhattam össze! Fincsi is lett. Meg is ettem! Vacsi után kicsit interneteztem (híradó alatt úgyse szokott apa játszani velem...), és épp rajzolgattam, amikor anya is hazaért és hozott nekem csokis fánkot, amit megfeleztünk és a felét neki adtam (nekem egy fél is elég volt, mert tele volt már a pocakom...).
Fürdés után még volt egy kis idő a lefekvésig, úgyhogy kitaláltam, hogy játsszuk el a "gombás" mesét hárman. Én voltam a rendező és némelyik szereplő (a hangya, és a róka), apa volt a gomba (egy ernyő segítségével) és anya játszotta a többi kis állatka szerepét :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr495155975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása