Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1679.nap

Megint hétfő van, megint ovi... Ráadásul délelőtt az eső is esett és nem tudtunk elmenni a szelektív kukákhoz, de még az udvarra sem :(
Az ebéd viszont finom volt: milánói, és repetáztam is. A gyümölcsnapra pedig megkóstoltam a mazsolát és nagyon ízlett, abból is ettem sokat. Kis alvás után jött értem a Kati mama, pedig úgy volt, hogy majd apa jön, de sajnos az Anna beteg és emiatt programváltozás van... Épp hogy felértünk a mamához, aki nagy nehezen levetkőztetett, amikor csengettek és megérkezett apa értem... na öltözhettem vissza... és jöttünk is haza.
Itthon társasoztunk egy csomót apával, aztán megéheztem és ma is ettem tésztát sajtosan és husit és paradicsomszószt, mint tegnap. Közben anya is hazaért és hármasban is tudtunk társasozni. Híradó után ehettem egy kindertojást, mivel sokat ettem uzsonnára. Fürdésig még játszottam apával, és lefekvés előtt eszembe jutott, hogy nemsokára december és nincs kint a falon az adventi zsebes-naptár! Mibe lesznek így eldugva az ajándékok??? Sürgősen előkerestettem anyával és új, szép nagy számokat ragasztottam a zsebekre: na ezen nem fog múlni!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr105155971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása