Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1659.nap

Reggel hiába vitt át apa a Kati mamához, mert nem tudtam síelni menni, ugyanis nem fértem volna már be a kocsiba, mivel ma a Boti is ment síelni és négy gyerek már túl sok lett volna. Szerencsére azért oviba nem kellett menni (bár beugrottunk anyához, amikor lementünk az ebédért sétálni), és egy új játszóteres parkot is megnéztünk a Mamával. Közértben is voltunk és kaptam joghurtot, amit később meg is ettem. Ebédelni viszont nem sok kedvem volt: csak a fasírtot ettem meg, a főzeléket nem. Közben a síelők is megjöttek és mentünk aludni.  Én persze nem voltam fáradt eléggé az alváshoz, de csendben feküdtem amíg anya oda nem ért, mert akkor felkelhettem, de ő ment is tovább nemsokkal később a kozmetikushoz vagy hova. Sebaj, mert hozzánk meg jött a Tamás bácsi és kezdődött is az angol óra. Az angolozás után már ott volt apa és picit még játszhattam a Botival közérteset, de olyan nagy volt a ricsaj, hogy apa inkább hazahozott...
Itthon rajzolgattunk és zenét hallgattunk estig és a híradó alatt apa főzött nekem finom virslit, amit meg is ettem. Közben anya is hazaért, apa pedig még banánturmixot is csinált, ami olyan fincsi volt, hogy egy nagy bögrével bevágtam.
Kicsit később mentem fürdeni és alvásig még kicsit játszottunk is.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr815155951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása