Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1657.nap

Ma nem volt olyan jó idő, mint tegnap, úgyhogy nem mentünk játszótérre délelőtt, hanem itthon játszottunk apával, aztán ebédelni elmentünk a Klári mamához, aki már majdnem kész is volt a finomságokkal. Hamar megterítettünk (én viszek ám be majdnem mindent! csak ami törékeny vagy nehéz, azt nem...) és ma én is felnőtt tányért kértem, és abból ettem a fincsi levest. Így még finomabb volt ám :) Utána tésztát ettem, de pörkölt és husi nélkül, csak tejföllel. Közben a Mama elmesélte, hogy múlt héten ott felejtettük a beszélős számos táblámat, ami jól megtréfálta, mert egyszercsak megszólalt neki angolul, ő meg nem tudta, hogy ki beszél hozzá az üres lakásban... :) Ugyanis ha nincsenek a helyükön a számok, akkor ez néha mond valamit angolul unalmában... Jó tréfa volt szerintem!
Ebéd után még játszottam a Mamával és egy kinder tejszeletet is ehettem, de aztán indultunk haza és nekem pihennem kellett, amíg anya vásárolni ment. Azért négykor apa megengedte, hogy felkeljek és épp meguzsonnáztam, amikor anya telefonált, hogy menjünk érte, úgyhogy elszaladtunk érte és a cuccokért és hazahoztuk.
Kicsit később pedig telefonált a Mama, hogy megy le sétálni a Dömével és kísérjük el, úgyhogy mi is sétáltunk egyet, pláne mivel apa forma egyet nézett és én pedig sajtos tésztát kértem vacsira, amihez sajtot kellett még venni... Amikor hazaértünk, megvacsoráztunk anyával és én reszeltem a sajtot magamnak. Estig, a forma egy után még "apáztam", és még a fürdés után is kicsit rajzolgattam vele, de aztán már vitt is aludni apa, csak még mesélt persze az ágyikómban.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr855155949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása