Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1647.nap

Reggel, amikor beértünk apával az oviba, a Marianna néni épp a lufikat fújta a csoportban a gyerekeknek, ugyanis ma két csoporttársamnak is ünnepeltük a szülinapját és buliztunk! Én is kaptam egy lila lufit, szánkóval. Volt sok játék és zene és tánc. Utána még kicsit az  udvarra is kimentünk és csak ebédre jöttünk be, ami után még csokitortát is kaptunk!
Ma nem volt kedvem aludni, csak csendben pihentem és ébresztő után épp zöldség-vásárlósat játszottunk (én voltam a vöröshagyma), amikor anya megjött értem, ugyanis mentünk a Mamához angolozni. Mikor odaértünk, már ott voltak a többiek és a Tamás bácsi is megérkezett és ma is jót játszottunk (csak egyszer addig bohóckodtunk a Botival, hogy egymásra estünk és jól bevertük a fejünket-lábunkat...).
Az angol végeztével hazajöttünk és apa játszott velem estig: rajzolgattam neki, vonatoztunk, a számokkal játszottunk és kicsit internetezhettem is. Vacsorára megettem a maradék paradicsomlevest és mentem fürdeni, aztán anya levágta a körmömet (pedig azt úúúútálom) és mentem is aludni. Ma is apa mesélt - és anya lámpázta az orromat...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr795155939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása