Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1638.nap

Reggel nagyon megörültem, amikor anya mondta, hogy ma nem kell oviba menni, hanem síelni, mivel jó idő van és nem esik az eső. Klassz! Alighogy átértünk a Mamához, már jött is a Timi a Noémivel és a Kriszti a Botiékkal és mentünk síelni. Épp ügyesen csúszkáltunk amikor apa is megjelent és ott maradt az edzés végéig. Én sokat síeltem ma is, de a lányok folyton problémáztak és nem voltak olyan kitartóak mint én :) Pedig klassz dolog ez a síelés. Utolsónak sokkal magasabbról is lecsúszhattam, mint szoktunk és az is szuper volt. Átöltözés után pedig kaptam én is pattogós Milka csokit! Az ám a fincsi és vicces :) Utána visszamentünk a Mamához és megebédeltünk, utána mentünk aludni, de végül egyikőnk se aludt... Aztán jött a Kriszti és a Botit és engem elvitt a wekerlére egy suliba, ahol egy kedves tanárbácsival egy tanteremben angolul tanulhattunk. Ez is tetszett, mert játék volt végig: például kaptunk egy színezős macit, akit úgy hívnak, hogy Teddy és vele játékból elutaztunk Angliába, ahol csak angolul beszélnek, így nekünk is angolul kellett... Amikor vége volt az órának, apa már várt minket a suliban és én vele hazasétáltam, a Krisztiék pedig mentek edzésre.
Itthon társasoztunk egy nagyot apával és közben anya is hazaért az oviból, én pedig vacsoráztam apával a híradó alatt, utána kicsit még rajzolgattam, aztán fürdés után még zenét hallgattunk (én választottam cédét!) és este mentem az ágyikómba aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr385155930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása