Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1636.nap

A délelőtt hamar elment egy kis játékkal és rajzolgatással, aztán indultunk Újpestre a Klári mamáékhoz. A mama épp a husikat sütötte amikor megérkeztünk és csendben kellett lenni, mert a Peti még aludt. Az ebéd pont olyan finom volt, mint amilyen jó illatú :) A leves után krumplipüré és joghurtos paníros rántott husi volt és a hűtőben egy kindertojás várt rám :) Aztán apa elkísérte anyát ruhát vásárolni, én pedig megmutattam a Mamának a rajzolótáblámon a "rácsokba számokat rajzolást" és persze vele is csináltattam egy szép nagy rácsvonalas rajzot :) Eddigre pont vissza is értek anyáék és indultunk haza, de persze itthon semmi kedvem nem volt aludni... Így aztán uzsonnára ettünk maradék palacsintát és apával elsétáltunk a nemrég felújított játszótérre  a Kós Károly térre. Nagyon klassz lett a tér, és már két játszótér is van rajta, én pedig sorra kipróbálhattam az új játékokat. Mérleghintáztam és csúszdáztam egy csomót (meg persze a kavicsokkal szórakoztam, pedig apa nem szereti, ha dobálom marékszám... nem is értem miért?). Jól elfáradtam. Alig bírtam hazasétálni...
Itthon hamar csinált anya vacsorát és utána mentem fürdeni, hogy legyen még idő egy legó versenyautós játékra, de már megint apa nyert... Én pedig hatalmas hajrával a célvonal előtt megelőzve anyát a második lettem. Azért így is klassz kis játék volt! Sajnos utána mennem kellett fogat mosni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr725155928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása