Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1633.nap

No, ma épp nem sírtam amikor apa bevitt az oviba, mert rögtön feladatot kaptam (számolósat) és lefoglalt, hogy apának megmutogassam, milyen szép új jeleket kaptunk a táblára és a szekrényekre is. Délelőtt voltunk tornázni és az udvarra is kimentünk, ahol ma is készítettem egy "kompozíciót" falevelekből, ágakból, meg amit még találtunk (mert páran segítettek is a csoportból és hoztak "alapanyagot" hozzá). Nagyon szép lett :)
Ebéd után ma is volt a Csilla-féle torna és ma be is álltam mert épp volt kedvem hozzá. Alvás után pedig jött anya a Noémivel, de őt csak leadtuk a Kati mamának és mi mentünk is tovább a Wekerlére, a gyerekházba megnézni egy énekórát. Nekem nem nagyon tetszett... Hazafelé pedig beugrottunk az angol iskolába, ahol megvillantottam a nyelvtudásomat (főleg a számolást ugyebár...) és el voltak ájulva tőlem :)   Hát ének helyett inkább ide járnék... Még mielőtt hazajöttünk volna, még felugrottunk a Málna kutyát megsimizni és a Mamához, aztán itthon rögtön vacsoráztunk is, mert már éhesek voltunk anyával és képzeljétek, apa még/már nem volt ugyan itthon, de hozott nagyon érdekes fánkokat és én meg is kóstolhattam: egyik fehércsoki-öntetes volt a másik puncsos. Ez utóbbi irtó fincsi volt, meg is ettem iziben. Aztán még a híradó alatt internetezhettem és fürdés után nem sokkal megérkezett apa. Kicsit beszélgettünk, aztán már későre járt, lekapcsolt a szívecskés lámpa, úgyhogy menni kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr625155925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása