Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1621.nap

Délelőtt apával játszogattam egy ideig (megtaláltam az Uno kártyámat és azzal főleg), aztán indultunk Újpestre, a Klári mamához. Vittük a minap előhivatott fényképeket és együtt megnéztem a Mamával, és vele is Uno-ztunk. Az ebéd irtó fincsi volt: brokkoli krémleves :) és rántott husi meg gomba. Olyan sok levest ettem, hogy alig maradt hely a gombának és a husinak :) Ebéd után kipróbáltuk az új játékokat, ugyanis a Mama is vett új mágneses számokat és anyáék is vettek egy céltáblás labdadobálós játékot. Klassz!
Némi játék után indultunk is, mert a Kati mamánál jó sokan összejöttünk, ugyanis az Anita hosszú hajókázás után hazajött és hozott ajándékokat, nekem például egy beszélő számos pázzlét! Miután mindenki kibontotta az ajándékokat, a felnőttek beszélgetni kezdtek, de ez minket - gyerekeket nem túlzottan izgatott, ezért mi átmentünk a gyerekszobába párnacsatázni, amikor pedig ez le lett tiltva, akkor állatkertet építettünk (ez sokkal jobban tetszett valamiért a felnőtteknek) és a folyosón dobálóztunk (na ez meg kevésbé tetszett nekik). Egyszóval nagyon jól elvoltunk, de sajnos késő délután mindenki hazaindult - így mi is. Itthon épp csak egy kicsit számítógépeztem, amikor megérkeztek a Csilláék és este együtt nézték anyával a zenés műsort. Én pedig játszottam, meg vacsoráztam és persze bohóckodtam. Aztán estefelé apa megunta a pörgésemet és elvitt fürdeni és nem sokkal később aludni is, csak még befejeztük a tegnap elkezdett Biga-csigát.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr585155913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása