Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1618.nap

Reggel megint majdnem sírtam, amikor apa bevitt az oviba... De a délelőtt végülis hamar elszaladt, mert kimentünk az udvarra és ott bóklásztam a fiúkkal és a kis virágunkat is megkerestem a kertben és mondókáztam neki, aztán ebéd után mentünk aludni, de én addig piszkáltam a Kamillát, hogy elraktak mellőle. Így meg persze későn aludtam el és alig aludtam, úgyhogy irtó nyűgös voltam hazafelé anyával... Itthon emiatt nem internetezhettem :(
Épp társasoztunk, amikor apa hazaért, de hamar ment is az oviba, mert szülői volt ma (remélem semmi rosszat nem mondtak rólam!). Addig mi játszottunk és épp megfürödtem, felöltöztünk és elindultunk apa elé, amikor már jött is a házunk felé, úgyhogy indulhattunk az Orsiékhoz, mert kicsit vigyáztunk ma a Levire, amíg ők színházba mentek. A Levi nagyon aranyosan játszott (én kevésbé) és csak másfél órát kellett ott lenni, mert jött a "váltás" a Levi nagymamája és így mi hazajöhettünk. Itthon már csak átöltöztem, ittam egy kis kakaót, fogat mostam és már mentem is aludni. Persze apa még előtte mesélt a Biga-csigából és pár feladatot is megcsináltunk.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr485155910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása