Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1617.nap

Reggel már megint sírtam bent az oviban, ami a fotózásnál nem volt előnyös, pedig apa ott maradt velem amíg engem lefényképezett a néni és csak utána "adott be" a csoportba. De itt se voltam csak pár percig, mert lefényképeztek a Noémival is (a csoportképbe nem volt kedvem beállni!) és a Timi el is vitt minket: előbb a Mamához, érte és az Annáért, majd így öten elmentünk a síiskolába! Most is kaptunk síbakancsot és lécet és irány a domb! Eleinte nem annyira tetszett (mindenre azt mondtam, hogy én azt nem tudom, de kiderült rendre, hogy mégsem lehetetlenek a feladatok), aztán a Sanya kitalálta, hogy legyek én a "kisfőnök" mivel én vagyok a fiú és a lányok utánam jöjjenek és engem utánozzanak. Na így már mindjárt más volt a helyzet! Így sokkal jobb volt síelni és minden gyakorlatot meg is csináltam... :)
Síelés után a Timi visszavitt minket a Mamához és ott ebédeltünk. Tejberizs volt és én duplán repetáztam, aztán akkorát aludtam, hogy csak na!
Ébredés után jött anya és hazahozott és itthon játszottunk. Épp társasoztunk, amikor apa is hazaért. Híradó alatt megvacsoráztam és utána apával játszottunk és rajzolgattunk a fürdésig és alvásig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr205155909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása