Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1616.nap

Reggel akárhogy is próbáltam ellene érvelni, apa bevitt az oviba... Mondjuk végülis nem volt ma rossz a nap, mert délelőtt elmentünk sétálni és beszéltünk az időjárásról (a Marianna néni elmondta, hogy ha eget rajzolunk, akkor az ég a kék és a felhők a fehérek vagy szürkék és nem fordítva), aztán még ebéd előtt kimentünk az udvarra is. Az ebéd is egész jó volt (leves tésztával és tészta vadas mártással). Épp lefeküdni készültünk, amikor anya bejött és hazajöhettem vele, nem kellett bent aludnom. Hát éppenséggel itthon se aludtam végül, hanem szenvedtem egy darabig, aztán interneteztem, végül átmentünk a Kati mamához és vee, meg az Annával és a Noncsival együtt elsétáltunk a tornára a Krisztihez. Ma már hamarabb beálltam én is tornázni, úgyhogy egy nagy matricát kaptam a végén :)
Hazafelé még beugrottunk  a szoliba és amíg anya barnult, én üldögéltem és cukrot eszegettem, amit a néni adott. Itthon már várt minket apa és vacsora és fürdés után játszott velem társasost egészen a lefekvésig.

Milán

ui.: még a tegnap estéhez tartozik, hogy nehezen aludtam el, mert fájt a pocakom, ami valószínűleg az új köhögés elleni gyógyszer miatt lehet, úgyhogy azzal leálltunk. Végül azért elaludtam és reggelre már nem fájt a hasam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr685155908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása