Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1606.nap

Reggel minden érvem lepattant apáról, amivel az ovi ellen próbáltam lobbizni, így ma is be kellett mennem... Pedig még az idő is ez ellen szólt: esett. Reménytelenül... Emiatt pedig még az udvarra se tudtunk kimenni, hanem egész délelőtt bent kellett játszani a csoportban. Én a könyveknél keresgéltem jó hosszasan, mert csak nagysokára találtam meg a kedvenc könyvemet... De legalább ebéd után nem kellett ott aludni, ugyanis jött értem anya. Elkísérhettem az óvónénik öltözőjébe és csak amikor ő is átöltözött, akkor jöttünk haza.
Itthon se volt kedvem viszont aludni, úgyhogy csendben feküdtem, amíg fel nem kelhettem. Uzsonnára anya kent nekem nutellás brióst és pont ekkor ért haza apa. Egész délután ővele játszottam, mert anya egész végig készülődött és az Anikó nénihez is lement hajat csináltatni, mert este megy retróbuliba a Csilláékkal. Mi pedig társasoztunk és bingóztunk apával és a híradó alatt internetezhettem is. Aztán csináltunk anyával közösen egy "tortát" a vasalható műanyag kis gyöngyökből. Vacsorára megettem a tegnap rendelt fincsi rántott husi maradékát és pár percre a Kriszti és a Boti is felugrottak, mert kölcsönkérték az utazásra a kis dévédénket. A széf alatt már kezdtem nagyon elálmosodni, ezért a szünetben megfürödtem és a műsor után már csak egy pár társasozásnyi energiám maradt, aztán apa vitt aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr335155898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása