Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1598.nap

Reggel korán keltem, mert vécére kellett nagyon mennem, aztán ha már felkeltem, éhes is lettem, úgyhogy meg is reggeliztem, de kicsit még visszafeküdtem, amíg apa készülődött, viszont amikor ő indult dolgozni, felkeltem és anyával mentem később oviba. Délelőtt ma is ki tudtunk menni az udvarra és ma is finom volt az ebéd: paradicsomleves és még utána  a husi is egész jó volt. Az ebéd utáni alvás csak csendespihenő volt a részemről...
Az "alvás" után a Dédiék jöttek értem és a Noémiért és mentünk egyből a játszótérre, ahol a Kati mamával ott voltak a Botiék, úgyhogy négyesben rosszalkodhattunk. Épp csigákat kerestünk, amikor megjelent apa és a Dédiéket "leváltotta". Lent maradtunk a téren, amíg hideg nem lett, akkor a Mama felvitte a Botiékat , mi pedig apával felugrottunk a levesemért és hazajöttünk. Itthon rajzolgattam, aztán meghallgattunk egy zenecédét és kicsit internetezhettem is a híradó alatt, aztán a széf alatt megettem az összes paradicsomlevest és eközben anya is hazaért. Estig még kicsit játszottunk, de fürdés után mennem is kellett már az ágyba...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr565155890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása