Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1597.nap

Reggel pont akkor ébredeztem, amikor apa indult dolgozni, úgyhogy még tudtam neki integetni, de már anya csinált reggelit és így ma kicsit korábban tudtunk bemenni az oviba, ami pedig azért volt szerencsés, mert épp diavetítés volt! Három mese volt egymás után, és pont ismertem is ezeket a meséket régebbről, de klassz volt így vetítve. Később az udvarra is kimentünk, de én csak üldögéltem, így viszont fáztam, úgyhogy anya adott rám még egy pulcsit. Az ebéd fincsi volt: tejbegríz, de utána nem aludtam, hanem csendben a Mamára vártam, aki el is jött értem és a Noémiért és mivel épp jó idő volt, ezért előbb a kis játszón voltunk és csak amikor kezdett hűvös lenni, csak akkor mentünk fel a Mamához, ahová épp akkor jött meg anya, amikor a babilonnal játszottunk. Kicsit még maradtunk, aztán anya kiadta az indulási parancsot... Épp leértünk gyalog a földszintre, amikor apa is odaért a munkából, úgyhogy együtt jöttünk haza és itthon rajzolgattam a híradó alatt. A széf alatt meg is vacsoráztam: megettem egy egész csomag - 2 pár - virslit és még egy kinder is lement utánuk :) Én pedig fürdeni mehettem, aztán pedig már aludni kellett mennem, de apa is és anya is mesélt nekem elalvás előtt az ágyikómban...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr895155889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása