Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1595.nap

Reggel anya vitt oviba, tehát tovább aludhattam. Kicsit "nehéz" volt ugyan bemenni a csoportba, de pár perc alatt megnyugodtam és elkezdtem könyveket nézegetni. Délelőtt pedig kimentünk az udvarra, ahol egy kisfiúval a hármas csoportból a kisautókkal játszottam a padon.
Az ebéd ma nem volt túl finom, mert bár a lencselevest még csak-csak megettem, de a főzelék nem ízlett - nem úgy a túrórudi, ami természetesen hamar lecsúszott a torkomon :)
Délután ott aludtam az oviban - de csak egy kevéskét, és szerencsére épp megérkezett értem a Mama, amikor öltöztünk, hogy ismét kimenjünk az udvarra - mert ott talán meg se talált volna! Így viszont még el tudtunk menni a kisjátszóra és a Mama elhozta a macifejes hat-hetet is játszani. Később apa is odajött, pont időben, mert már kezdtem kicsit fázni, úgyhogy nem vártuk meg anyát, hanem hazajöttünk. Itthon átöltözés közben egy kiló kavics és homok hullott ki a nadrágom zsebéből - a nagyszoba szőnyeg közepére... Apa felsóhajtott és hozta a porszívót, de én is segítettem neki és kicsit porszívóztam. Közben anya is hazaért, a porszívó csöve meg szétszakadt - még szerencse, hogy apa kezében, mert nehezen magyaráztam volna ki, ha nálam szakad ripityomra... Apa tehát porszívót reparált, amíg anyával játszottam és vacsoráztam, aztán a híradó után megnéztük a széfet és mentem fürdeni, aztán egy kis mesélés után aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr35155887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása