Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1592.nap

Ma apa vitt oviba reggel, és nagyon megijedtem, amikor nem találtam sehol a jelemet, de a Marianna néni segített és végül meg lett - ott volt a kis kosárban, csak sok másik jel eltakarta... Délelőtt az Enikő néni is velünk volt és mivel jó idő volt, ki tudtunk menni az udvarra is. Gyűjtöttem szép leveleket és megszámoltam mindet, aztán szétszórtam :) Anyához is odaszaladtam köszönni.
Az ebéd ma fincsi volt - legalábbis a leves - az ugyanis brokkoli krémleves volt, de utána  a pörkölt már nem ízlett , viszont ma is jött értem a Mama és nála voltam délután - de nem aludtam, csak feküdtem csendben háromig... Közben anya is megjött és  lementünk a Noémiért az oviba, és együtt mentünk a játszótérre rosszalkodni.
Épp frizbíztem anyával, amikor apa is megérkezett és ő is beállt dobálni és ő olyan jól dobta a frizbít, hogy el is tudtam néha kapni! Amikor eleget játszottunk, akkor hazaindultunk, csak előbb még a Mamától hoztunk egy adag fincsi leveskét, amit itthon meg is ettem a fürdés után. No igen, kicsit koszos lettem a játszótéren és apa előrébb hozta a fürdést, így legalább majd este több idő lesz játszani...
Szóval fürdés után kezdődött a híradó, de az engem nem érdekel, úgyhogy inkább interneteztem alatta. A széf alatt megvacsoráztunk anyával és persze a levest mind megettem, és kaphattam cukorkákat is utána. Este pedig kitaláltam, hogy a számos kirkósom pont húszig van mint a széfben, úgyhogy anya kis papírokra csinált "pénzeket" és azokat a számok alá dugva tudtunk itthon mi is játszani széfeset! Egész este ezzel játszottunk anyával és apával felváltva.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr955155884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása