Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1572.nap

Ma egész nap strandoltunk! Klassz!
Reggel elmentünk a Csilláékért és velük együtt elmentünk Szigetszentmiklósra, egy olyan strandra, ahol még nem jártunk... Nagyon klassz kis strand! Van egy csomó medence és gyerekmedencék is, és a kedvencem: a gomba! Ezt nem lehet megunni! Egyfolytában alatta ugráltam be- és ki, amikor bekapcsolták. De voltak kisebb-nagyobb csúszdák is, csak azok mind felnőtteknek valók voltak... Apa mindet kipróbálta és azt mondta, hogy nagyon jók voltak. Az egyik még az időt is mutatta, amíg lecsúsztak benne, na az nekem is tetszett, mert nézhettem a számokat, hogy apa és anya mennyire gyors. Déltájban ettünk lángost és kicsit később gofrit is, és amikor már nagyon nem tudtunk árnyékot csinálni a napernyőkkel, akkor átmentünk a másik medencék előtti fás-füves részre, mert ott árnyékos volt a fű. Leterítettük a törülközőket és amíg a nagy hőség tartott, addig sokat játszottunk, például a társasjátékos törülközővel (nagy számok vannak rajta!!!), nomeg UNO-ztunk is (és én nyertem elsőnek!). Később még apáék csúszdáztak és bementünk labdázni még egyet a nagymedencébe is, aztán lassan megszáradtunk, és hazaindultunk.
Itthon megettük a milánói maradékait és még picit játszottam anyával is és apával is, de aztán már apa vitt fürdeni és aludni, mert későre járt és nem aludtam délután...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr475155864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása