1526.nap

Címkék: zalakaros2010

Most nem pottyantam le az ágyról, és egész jól aludtam az éjjel, aztán reggel elkísértem apát reggelit vásárolni a kis közértbe (így kaphattam egy nyalókát is...), aztán megettük a finom péksütiket és öltöztünk is, mert mentünk nyitásra a strandra. Megkerestük a gyerekmedencét és mellette táboroztunk le. Apával rögtön be is mentünk a vízbe és sokáig játszottunk meg úszkáltunk, csak amikor már fázni kezdtem , akkor jöttünk ki, de kis pihenés után anyával már mentem is vissza... Ebédelni persze megint ki kellett jönni és anyával elsétáltunk megnézni miket árulnak a büfében és végül hot-dogot választottunk. Ebéd után még kicsit az árnyékban maradtunk, mert nagyon sütött a nap, aztán elmentünk még megnézni a környéket és kipróbáltuk a hulám-medencét is és anya csúszdázott is de én azokon a nagy csúszdákon nem mernék lecsúszni... Még megnéztem a nagyon kicsik medencéjét is, aztán szárítkoztunk, kicsit még pihentünk és visszasétáltunk a szállásra, ahol lezuhanyoztunk, felöltöztünk és elmentünk vacsizni. Ma halacskát választottam és nagyon nagy adag volt a gyerekadag is, de majdnem meg tudtam enni! Mivel ilyen ügyes voltam, ihattam jégkását és utána elsétáltunk a kisvonat megállójához, mert mentünk egy városnéző kőrre vele. Klassz volt, de én már kezdtem elpilledni a végére... No persze a fagyizónál még sikerült valahogy feléledni és egy csokifagyit kiharcolni :) No igen, "kicsit" lecsokiztam magam most is: gyakorlatilag minden testrészem és ruhadarabom csokifagyis lett :) A szobába visszaérve mosakodás, fogmosás után azért még anya játszott velem: rajzoltunk kicsit és társasoztunk is még lefekvés előtt.