Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1525.nap

Címkék: zalakaros2010

Reggel korán ébredtem, mert nagyon kellett pisilni és szóltam apának, hogy keljen és segítsen kibotorkálni... Aztán még nyolcig visszafeküdtem és csak akkor keltem. Délelőtt elmentünk apával a doktornénihez, de hiába voltunk időben ott és legelsők, egy óra alatt se hívtak be, úgyhogy apa mérges volt és hazajöttünk dolgavégezetlenül. Azért siettünk haza, mert egy kis ebédelés után rögtön indultunk is Zalakarosra!
Kicsit hosszú volt az út, de végig nézelődtem, aztán dévédéztem is anyával. Amikor megérkeztünk, elkértük a kulcsot és apa felcipelte a sok cuccunkat, és elsétáltunk fagyizni az utca végére, aztán visszajöttünk, átöltöztünk és lementünk az uszodába pancsolni. Hű,  nagyon élveztem ám a pancsolást! Majdnem estig ott voltunk az usziban, de a híradóra visszajöttünk a szobába és utána elsétáltunk vacsorázni. Én egy paradicsomlevest kértem, de mivel nem betűtésztával kaptam, ezért nem ettem meg, hanem inkább kértem egy olyan lángost, mint apa. Anya pedig rántott husit kért. Apa végül megette a levesemet is a lángos után, és szerinte finom volt pedig... Este már nem sok minden történt: zuhanyozás, fogmosás, mese, alvás...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr355155816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása