Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1496.nap

Délelőtt bementünk a belvárosba, mert a Szabadság téren buli volt: Halász Judit koncert és zsibvásár. A koncerten apa felvett a nyakába, hogy jobban lássak, és pár számot én is énekeltem ám! Utána elmentünk körülnézni és anya vett nekem egy cicás lakatot iciripiciri kulcsokkal, aztán elsétáltunk a légvárak felé is, de az egyik leeresztett és a másiknál kilométeres sor volt, úgyhogy tovább mentünk és találtunk egy érdekes szökőkutat, ami olyan volt, hogy ha látta, hogy valaki odamegy a vízsugárhoz, akkor abbahagyta a fröcskölést és elvileg így nem lesz vizes az ember. De persze rajtam nem tudott kifogni! Én olyan ügyesen oda tudtam futni, hogy csurom víz lett a nadrágom és a cipőm ;)
Innen a Klári mamához mentünk és ebéd előtt elkezdtük megmutatni neki az évzárómat és ebéd után fejeztük be és nagyon tetszett a Mamának a produkcióm :)
Gyereknapra pedig kaptam a Mamától egy irtó aranyos kiscicát, ami még nyávog is! Mindenkinek nagyon tetszik és én is nagyon szeretem! Persze nem aludtam délután, hanem végig a cicával "beszélgettem" és amikor vége lett a forma egynek, apa megengedte, hogy kijöjjek és játszottunk egész délután (az állatokkal, az új pázlémmal, és az angolul tanító gépemmel). Vacsorára halacskát ettem rizzsel és még fürdés után ehettem egy dörmit is.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr565155786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása