Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1493.nap

Reggel apa bevitt az oviba és ma végre ki tudtunk menni délelőtt az udvarra, mert kivételesen nem esett az eső, hanem sütött a nap. És ez még mind semmi, mert ma légvárat hoztak az udvarra és lehetett jó sokat ugrálni! Klassz volt!
Az ebéd is jó volt: milánói, amit szeretek... Ebéd után pedig jött értem anya és már indultunk is az állatkertbe, csak még a Mamához felmentünk pisilni és ott találkoztunk az Anival és a Botival is. Metróval mentünk sokat (kicsit hangos volt), aztán mozgólépcsőztünk és a földalatti vitt minket a Városligetig, az Állatkertig. Elsőnek a pingvinek felé mentünk, és onnan a fókákhoz, ahol szerencsére épp etetés és fóka-show volt: labdáztak és mutatványokat csináltak a fókák (amikor tovább indulunk, akkor hisztiztem az Aninak, de vége lett a show-nak mire visszaértünk...). Megnéztünk még jópár állatot és kétszer is bementünk a 3D-s moziba, ami irtó érdekes ám! Az Ani vett nekem olyan szuper fagyit, ami sok-sok kis golyóból van, na az aztán fincsi volt! Utána még a kisállat simogatóba is bementünk kiskecskéket simizni, innen pedig a pónilovakhoz mentünk és a Botival mind a ketten felülhettünk egy nem is olyan kicsi, de nagyon aranyos lovacskára. Még itt is volt simogató, de a bácsi már szólt nekünk, hogy záróra, úgyhogy indulni kellett haza. Mire hazaértünk, mindenki irtó fáradt volt már (én is) és apa persze már várt minket. Kicsit játszottam vele, aztán anya és apa csináltak vacsorát, ami megettem és már kezdődött is a széf, ami közben elmentem fürdeni, hogy amire jönnek a széfek a számokkal (a számok a lényeg!), addigra kész legyünk. Viszont ma korábban kellett aludni menni, de nem is baj, mert irtó álmos és fáradt vagyok...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr285155783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása