Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1490.nap

Délelőtt átmentünk a bringákért a Mamához, apa felfújta és beolajozta őket, aztán elmentünk a Wekerlére egy nagyot bringázni. Én végig nézelődtem, és persze főleg a házszámokat nézegettem, de megnéztünk pár új terecskét is, amiket mostanában újítottak fel és még szépek... Visszafelé még beugrottunk a kis játszóra is, de én mondtam, hogy már éhes vagyok, így aztán mentünk is fel a Mamához ebédelni. Már kész is volt épp a finom sült husi, úgyhogy a levest kihagytam és inkább jó sok husit ettem és sok rizst, meg uborkát.
Evés után hazajöttünk és aludtam egy jót. Uzsonna után pedig lementünk anyával a kis játszóra, ahová most állatokat vittem le és azokkal játszottunk. Az Odiék is odajöttek néha játszani és anyával pedig építettünk neki karámot  a homokból, meg medencét a delfinnek. Jó sokáig lent maradtunk és amikor hazaértünk apa csinált vacsorát és hármasban megvacsoráztunk (eperkrémlevest is csinált apa amíg lent voltunk a játszótéren, de én azt nem kértem, hanem húslevest és után rántott padlizsánt és májat, sült krumplival). Fürdés előtt és után kicsit memóriáztam apával és mindkétszer döntetlen lett, ugyanannyit találtunk meg mindketten.
Épp mentem már aludni, amikor nagy villámlás és mennydörgés kerekedett, de apa megnyugtatott, hogy van a házunk villámhárító, és nem kell félni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr975155780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása