Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1482.nap

Délelőtt sokat kellett egyedül játszanom, mert apa folyton takarított és anya is csak néha játszott velem :( Aztán ebédre a leves után apa sütött pizzát, abból jót ettem, de utána menni kellett az ágyamba, pedig nekem semmi de semmi kedvem nem volt hozzá... Nem is aludtam egy percet se... Aztán háromkor végül kijöhettem a szobámból, de csak azért, mert nem sokkal később jöttek a vendégek: elsőnek a Reniék és én a kis Zalánnak rögtön hoztam is pár autót, mert ő szereti az autókat. Persze csak puha és közepesen nagyokat, hogy nehogy lenyelje, vagy megrágja őket... Aztán egyszercsak kopogtak és a Kriszti volt az és a Boti és az Anna. Persze innen kezdve leginkább a Botival játszottam: wii-ztünk sokat, a szobámban is játszottunk és néha picit rohangáltunk (amíg ránk nem szóltak). Kicsit később az Orsiék is megérkeztek a kis Levikével, úgyhogy hirtelen elég sok gyerek lett a nagyszobában :) A kicsik persze aranyosak voltak, de igazán rosszalkodni még nem lehet velük, maradt tehát továbbra is a Boti erre a feladatra :))
Estefelé sajnos mindenki hazaindult és mi maradtunk csak itthon anyával, mert még apa is elment, hogy segítsen a Csabának hazacipelni valamit és ő csak a fürdés után ért haza, épp amikor a mignon-omat majszoltam a vacsora után. De akkor már elég késő volt, úgyhogy fogmosás után apa még mesélt és lassan mentem is aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr925155772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása