Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1478.nap

Reggel ma is a Mamához vitt apa a reggeli után. Előbb az Ani volt velem, mert apa elvitte gyógytornára a Mamát, és addig pázléztunk. A Mamával pedig lementünk az ebédért, amikor visszajött, de hazafelé úgy elkapott miket egy zuhi, hogy szó szerint bőrig áztunk: nekem csavarni lehetett a vizet a nadrágomból! Gyorsan átöltöztünk és már jöttek is a Krisztiék. Ebédre főzelék-evő verseny volt és én sok husit ettem, de nem tudom végül ki nyert (biztos-ami-biztos, mi a Botival megszereztük utána a sütiket, amiket megpróbált a Mama eldugni előlünk...), aztán mentünk aludni.
Amikor felébredtem, már ott volt anya és a Noncsi is és persze négyen igen csak elkezdtünk rosszalkodni... Aztán anya elment értekezletre és épp nagyban randalíroztunk, amikor apa is megérkezett és próbált segíteni a Mamának rendet teremteni (de nem sikerült...), végül "nagyon szigorú" bünti lett a vége: egy percig álldogálni kellett a gyerekszobában! Nem sokkal ezután jöttek a Noémiért és aztán a Kriszti is telefonált, hogy jön a Botiékért, úgyhogy mi is öltöztünk apával és indultunk haza és pont a liftnél voltunk, amikor anyával összefutottunk és lent a lépcsőházban pedig a Krisztivel.
Itthon játszottunk hárman ma is az almás társassal és persze néztem a számokat a széfben... Vacsorára anya rendelt rántott camambert sajtot, ami nagyon fura szagú, de mégis finom volt és még túrós gombócot is ehettem utána. Fürdésig még kicsit internetezhettem, de utána már menni kellett aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr35155768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása