Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1476.nap

Reggel megint vérvételre kellett sajnos menni... Ma is sokat kellett várni és ráadásul ma egy ügyetlenebb néni szúrt meg tűvel és most fájt is sajnos... Szerencsére hamar végeztünk és kaptam vattát is a sebemre. Miután apa hazahozott minket, végre ehettem reggelit, és kicsit később átmentem a Mamához és mentünk is az ebédért. Kicsit sokat kellett várni, úgyhogy amikor hazaindultunk, már kint voltak anyáék az ovi udvarán és köszöntem nekik és alighogy visszaértünk a Mamához, már jött is Anna és ebédre ettem levest és husit is, aztán jött a Boti is, de már menni is kellett aludni és én jót aludtam. Ébredés után nem sokkal jött apa és picit később anya is, aztán uzsonnáztunk fincsi derelyét és nem sokkal később indultunk is haza, mert hárman állítólag nagyon rosszak vagyunk, ha együtt vagyunk... Itthon nyüzsögtem a híradó alatt, ezért apa pedig direkt ugyanúgy nyüzsgött a tévé előtt, amikor a széfet akartam nézni! Ejnyemár!
Vacsorára ettem a tegnapi grillezett gombából és husiból, meg krumpliból és fürdés után már tudtunk rendesen hajat is mosni, mert már hátra tudom végre hajtani a fejem és nem fáj a nyakam!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr495155765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása