Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1440.nap

nyúzzuk apát a Botival :)Képzeljétek, ma is kaptam a nyuszitól egy csomó ajándékot!
De kezdjük az elején: reggel jó sokáig aludtam és kicsit játszottam apával vásárlósat, aztán némi hisztizés után (mindenáron harisnyát is fel akartam venni, de apa szerint elég már egy vastagabb nadrág is... és végül ő győzött, mert elindult volna nélkülem!) elindultunk a Krisztiékhez, ahol már ott volt a Jani papa. Persze én rögtön a játékszobába mentem a Botival és Annával és ott rosszalkodtunk sokáig. Aztán meglocsoltuk az Annát és  a Krisztit és verset is mondtunk nekik, cserébe kaptunk egy-egy csokitojást. Klassz! És ez még mind semmi, mert a Jani papával küldött egy hatalmas zacskónyi ajándékot a Nyuszi! Kaptam sok cukrot és csokit, meg mandarint és kifestőt is tollakkal például. Nagyon klassz!
Déltájban elköszöntünk a Papától és átmentünk mindannyian a Kati mamához ebédelni. Ebéd után pedig még játszhattunk ott is. Kicsit megfuttattuk a Dömit az előszobában és a nagyszobában főzőcskéztünk Annával (a Boti elment a Zolival egy Dínós műsort megnézni), aztán apa hazahozott, mert azt mondtam, hogy itthon szeretnék aludni.
Persze egy percet sem aludtam, úgyhogy apa - miután megnézte a forma egyet - megengedte, hogy felkeljek és uzsonna után lementünk a kis játszóra. Anya is odajött és addig maradtunk, amíg sokadszorra is belehenteregtem a homokba a figyelmeztetések ellenére - ekkor apa, minden tiltakozásom ellenére hazahozott. Ó, és képzeljétek, itthon is eldugott egy csomó ajándékot a lakásban itt-ott a nyuszi , amíg nem voltunk itthon! Találtam mindenféle klassz dolgot: kinder tojást, cukrokat, játékokat és egy kis lámpát is, de a legklasszabb egy zenélő, világító Thomas mozdony. Elő is szedtük gyorsan a síneket és építettünk hárman egy terepasztalt neki, csak az éles kanyarokat nem szereti a kis mozdony... Pedig aranyos, mert világít is, meg fütyül és zakatol :)
Vacsorára ettem egy nutellás palacsintát és még picit játszottam a fürdésig, ami után mentem magamtól (!) az ágyamba és ott vártam, hogy meséljen valaki...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr705155729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása