Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1433.nap

Reggel apa nagyon nézte a forma egyet, de azért közben csinált nekem reggelit szerencsére, csak utána nem játszott velem, amíg vége nem lett a versenynek... Utána elindultunk a játszótérre, de mind a kettőn olyan nagyon fújt a szél, hogy majdnem elfújt minket és csak úgy kavargott a homok... Így inkább elindultunk a Klári mamáékhoz ebédelni. De még ebéd előtt játszottunk is, és aztán evés után egy kinder tojás ellenében elengedtem apát a barátjához számítógépezni, amíg én - elvben - aludni mentem.
Persze nem aludtam egy percet se :)  Amikor pedig felkeltem kakilni, akkor már nem is feküdtem vissza... No és amikor apa picit később hazaért, tényleg hozott nekem kinder tojást! Hű, nagyon örültem neki! Meg is ettem rögtön és belül pedig egy Törpilla volt, a hupikékektől. Nem sokkal később hazajöttünk és ismét lementünk a játszótérre, de még mindig ugyanolyan bolond szél fújt, így ismét nem jártunk szerencsével :(
Estig a gyümikkel játszottam főleg: rárajzoltam filctollal, aztán apa csinált egy lavórba langyos vizet és lemoshattam mindet. A vacsora után még zenélgettem és énekelgettem a fürdésig és pancsi után mentem aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr405155722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása