Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1425.nap

Reggel elmentünk úszni, méghozzá jó korán, még játszani is alig maradt időm előtte...
Az usziban csak kicsit úszkáltam, apa persze próbált noszogatni és párszor Pista bácsi is instruált, de nekem meg nem volt kedvem azt csinálni, amit mondtak, csak szépen úszkálni kőrbe - kőrbe... Ilyeneket akartak, hogy tegyem  a fejem a vízbe! Még mit nem! Picit megpróbáltam és rögtön víz ment az orromba! Az meg csípett! Dehogy rakom én a fejem a vízbe... Azért jó volt kicsit pancsolni - és apát folyton lefröcskölni :)
Uszi után hazajöttünk, de csak egy pillanatra, és már indultunk is vásárolni. Jött velünk a Kati mama is és előbb két csapatra váltunk szét: anya az egyik áruházban kezdett, mi a másikban, aztán érte mentünk. Persze a vége felé már irtó nyűgös voltam és sajnos mondtam csúnya szavakat is, ezért ma le van tiltva az internet :(
Ebédre értünk haza és anya finomat főzött: túrós derelyét sok porcukorral. De még előtte ettem egy szép fürt szőlőt (csak a magokat kellett kipiszkálni, de nem volt sok szerencsére). Az ebéd után nem sokkal pedig mentem is aludni.
Ébredés után gyorsan felöltöztünk és lementünk a kis játszótérre, mert még sütött a napocska és ki kell használni a jó időt. Páran lent is voltak az ismerősök közül, de én leginkább a gyümölcseimmel játszottam. Nem maradtunk csak egy órácskát, mert kezdett sötétedni. Itthon kicsit gyurmáztam, aztán apával játszottam a nagyszobában a vacsoráig, ami után mentem fürdeni és lefekvésig még anyával gurítgattuk a gyümiket...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr425155714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása