Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1418.nap

Reggel végre apa csinált reggelit és végre egy normálisabb adag tejpépet... Utána szinte rögtön öltözni kezdtünk és indultunk vásárolni. Sajnos az Europarkban még nem volt semmi műsor, még csak a színpadot csinálták a bácsik, de vásárlás után azért még mozgólépcsőzhettem tízet anyával és még az elefánis játékba is beülhettem. Itthon kipakoltak anyáék és utána apa levitt a játszótérre, amíg anya főzőcskézett. Sajnos a nagy hintázásban a nagy kék gereblye ripityára tört, kicsit meg is sirattam, és apa se tudta megragasztani... Aztán - mivel még kicsit hideg van - haza is jöttünk ebédre és anya épp kész is lett a knédli nevű étellel, ami egész finom volt, a husit mindet meg is ettem, csak még káposztát nem ehettem, nehogy a pocakomnak sok legyen...
Ebéd után mentem sziesztázni, de persze nem aludtam, úgyhogy végül anya megengedte, hogy felkeljek és apával játsszak :)  Kicsit később pedig átmentünk a Kati mamához, aki nem volt még otthon, de vittünk neki knédlit és felpumpáltuk a hajtányt, de sajnos az meg a liftben pukk! annyit mondott és az első kereke defektes lett. Na így már nem tudtunk elmenni az europarkba, ezért hazajöttünk és apával játszottam ismét, aztán mivel anyával éhesek lettünk, apa sütött finom palacsintát :))
Kicsit később megfürödtem és épp kijöttem, amikor megérkeztek a Csilláék. Ők is kaptak palacsintát és este kicsit wii-ztünk is, aztán amikor a Csilla játszott apával vagy anyával, akkor én meg a Csabát foglalkoztattam: rajzoltattam vele gyümölcsöket a mágnestáblámra :)
Sajnos amikor ők hazaindultak, nekem is menni kellett aludni, mert már elég későre járt...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr135155707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása